À u ritmu di solitu, cù dui mesi prima di Natale, l'ordine sò largamente chjusi in Cina, u centru di distribuzione più grande di u mondu per l'articuli di Natale. Quist'annu, però, i clienti d'oltremare facenu sempre ordini mentre avvicinemu à Novembre.
Prima di l'epidemie, in generale, i clienti d'oltremare in generale facenu ordini ogni annu da marzu à ghjugnu, spedizioni da lugliu à settembre, è l'ordine finiscinu basicamente in uttrovi. Quist'annu, però, l'ordine sò sempre ghjunti finu à avà.
L'allungamentu di u ciculu di vendita di i prudutti di Natale oghje hè principalmente purtatu da l'instabilità di l'epidemie.
Questu veranu, i cuntrolli suciali durante l'epidemie in Cina anu disturbatu a catena di fornitura lucale è a produzzione è a logistica anu da esse rallentata. "Dopu à l'epidemie d'aostu, avemu cuminciatu à rinfurzà e spedizioni, cù l'America di u Sudu, l'America di u Nordu è l'Europa, ecc. basamente spedite in ordine, è l'Asia di u Sud-Est è a Corea di u Sud, ecc. sò ancu mandati".
I cummircianti sò avà riceve ordini, più da i paesi periferichi asiatichi, "l'incertezza purtata da l'epidemie permette à i clienti di posponà l'ordine, è dopu à u sviluppu di a logistica, avà piglianu ordini in tempu, sempre chì ci hè stock, o a fabbrica ùn hà micca fattu. scontru l'epidemie, l'interruzioni di energia è altre circustanze, u trasportu in i paesi circundanti u tempu hè abbastanza ".
Inoltre, ci sò ancu ordini sò clienti per u prossimu Natale è preparanu.
A ripresa di l'affari hè ancu un microcosmu di a ricuperazione di l'industria di e merchenzie di Natale di u cummerciu esteru.
Sicondu i dati di u Centru di Ricerca di u Mercatu di Huajing, da ghjennaghju à aostu 2022, l'esportazioni di forniture di Natale di a Cina ammontavanu à 57,435 miliardi di yuan, un incrementu di 94,70% annu à l'annu, di quale l'esportazioni di a pruvincia di Zhejiang ammontanu à 7,589 miliardi di yuan, cuntendu. 13,21% di l'espurtazioni totali.
"In fattu, tutti questi anni sò stati toccu novi clienti in linea, è l'iniziu di l'epidemie hà acceleratu u prucessu di ghjunghje à Internet". Per u mercatu in generale, u 90% di e compra di i clienti sò avà fatti in linea per riduce l'impattu di l'epidemie.
Dapoi u 2020, i clienti sò abituati à fighjulà e merchenzie in video in linea, è metteranu picculi ordini dopu avè un pocu di capiscitura di a capacità di produzzione di u fabricatore, e caratteristiche di prucessu è i prezzi, è poi cuntinueghjanu à aghjunghje più quandu u mercatu vende bè.
Inoltre, avemu ancu fattu assai sforzi per mantene i nostri prudutti aghjurnati cù i bisogni di e persone chì passanu Natale sottu à l'epidemie è i tendenzi, principarmenti in termini di categurie di produttu, mischju di prudutti è valore per i soldi.
In u 2020, a ghjente hà preferitu passà u Natale in casa, è i picculi arburi di Natale di 60 è 90 centimetri sò stati un grande successu in ordini d'oltremare quellu annu. Quist'annu, "ùn ci sò micca figure cusì evidenti per i picculi arburi di Natale", chì esige chì i cummircianti aghjurnà i so prudutti secondu e tendenzi nantu à e plataforme di rete suciale straniere.
Cum'è un fabricatore di rigali promozionali Finadp, avemu l'intelligenza è l'expertise per cuncepisce è pruduce l'articuli di Natale più adattati per i nostri clienti, cum'è cappelli di Natale, grembiuli di Natale è cusì. "Per esempiu, questu annu l'elementu di stampa di scacchiera hè populari è e decorazioni di l'arbureti di Natale anu assorbutu questu elementu; l'aumentu di e riunioni festive in i ristoranti hà vistu un ritornu à u fervore pre-epidemicu in i decoru intornu à i spazii di pranzu è i tavulini ".
Tempu di Postu: Dec-07-2022