Chuntao

U livestream hè diventatu mainstream

U livestream hè diventatu mainstream

Tapping in livestreaming hè diventatu una tendenza calda in Cina. E piattaforme video brevi cumpresi Taobao è Douyin sò bancariu nantu à u segmentu di e-commerce di streaming live in rapida crescita di u paese, chì hè diventatu un putente canale di vendita per l'industrii tradiziunali postu chì più cunsumatori anu cambiatu à shopping in linea in mezzu di a pandemia di COVID-19.

Dapoi u focu di coronavirus, parechji operatori di magazzini fisici anu vultatu à e piattaforme video brevi per vende i so prudutti via livestreaming.

Dong Mingzhu, presidente di u fabricatore cinese di elettrodomestici Gree Electric Appliances, hà vindutu più di 310 milioni di yuan di prudutti durante un avvenimentu livestreaming di trè ore. U shopping livestreaming hè un novu modu di pensà è di fà affari, una soluzione win-win per marche, fabricatori è cunsumatori, hà dettu Dong.

Inoltre, tiktok live streaming hè una grande tendenza in i mercati internaziunali. I prudutti di vendita ùn sò micca limitati solu à quelli semplici stampi in Amazon, a maiò parte di a ghjente preferisce capisce i dettagli di u produttu più visualmente attraversu video. À questu tempu, l'esistenza di tiktok hà attiratu l'attenzione di più persone. I scaricamenti di tiktok si trovanu trà i primi trè scarichi nantu à e piattaforme suciale, è a maiò parte di l'utilizatori sò 25-45 anni cù u putere di spesa, chì prumove assai u sviluppu di brevi video in diretta streaming.

Per a funzione di e-commerce, e categurie chì anu vistu l'aumentu più sustanziale in i venditori eranu vestiti, servizii lucali, beni di casa, automobili, prudutti di bellezza è cosmetichi durante u periodu di ghjennaghju à ghjugnu. Intantu, e novi imprese chì anu pigliatu u livestreaming in questu tempu venenu principalmente da auto, smartphones, beni di casa, cosmetichi è servizii d'educazione, u rapportu hà dettu.

Zhang Xintian, un analista di iResearch, hà dettu chì a cooperazione trà l'applicazioni di video brevi è e plataforme di e-commerce hè un mudellu cummerciale splusivi postu chì u primu pò guidà u trafficu in linea à l'ultimi.

A marzu di questu annu, l'utilizatori di servizii di livestreaming in Cina anu righjuntu 560 milioni, chì rapprisentanu u 62 per centu di l'utilizatori di Internet totali di u paese, hà dettu u Centru d'Informazione di a Rete Internet di China.

I rivenuti da u mercatu di e-commerce livestream di a Cina sò stati à 433,8 miliardi di yuan l'annu passatu, è hè previstu di più di duppià à 961 miliardi di yuan quist'annu, hà dettu un rapportu recente da a cunsulenza di u mercatu iiMedia Research.

Ma Shicong, un analista di a cunsulenza in Internet basata in Pechino Analysys, hà dettu chì l'usu cummerciale di a superfast 5G è di e tecnulugia ultra-alta definizione hà stimulatu l'industria di livestreaming, aghjustendu chì hè optimista in e prospettive per u settore. "I piattaforme di video brevi sò entrati in una nova fase in cullaburazione cù i rivenditori in linea è sfruttate in a custruzzione di a catena di supply chain è tuttu l'ecosistema di e-commerce", disse Ma. Ma hà aghjustatu chì più sforzi sò necessarii per standardizà u cumpurtamentu di i livestreamers è di e plataforme di spartera di video in risposta à a crescente lagnanza annantu à l'infurmazioni ingannevoli o false, i prudutti substandard è a mancanza di serviziu post-vendita.

Sun Jiashan, un ricercatore in l'Academia Naziunale di l'Arte Cinese, hà dettu chì ci hè assai potenziale per l'aspirazioni di e-commerce di e piattaforme video brevi. "L'intruduzioni di l'operatori MCN prufessiunali è i servizii di cunniscenza pagati generaranu prufitti per l'industria di i video brevi", disse Sun.

In dicembre, a nostra cumpagnia Finadp realizarà dui spettaculi in diretta per vede a nostra fabbrica è i prudutti à i clienti. Questa hè una occasione per dimustrà a forza di a cumpagnia. Spergu chì ragazzi fighjate u nostru spettaculu in diretta!


Tempu di Postu: Dec-13-2022